16.02.2018

BUDZĄCY SIĘ 119 - CHAZARSKI OKUPANT cz. 4






















CZYLI O TYM JAK CHAZARSKI OKUPANT OKRADA W BIAŁY DZIEŃ I MORDUJE POLAKÓW, POLSKICH GOI, POLSKIE "WKŁADKI MIĘSNE".

TOTALNA, ZBRODNICZA, TALMUDYCZNA CHUCPA Z PEŁNYM PRZYZWOLENIEM I PRZY WSPÓŁUDZIALE "POLSKIEGO PAŃSTWA PRAWA".

POLACY ODBUDOWALI ZBURZONĄ KAMIENICĘ PO WOJNIE, SFINANSOWALI KILKA LAT TEMU JEJ KAPITALNY REMONT PO CZYM NADZWYCZAJNA KASTA SĄDOWA ODDAŁA TĄ KAMIENICĘ ŻYDOWSKIEJ "SPADKOBIERCZYNI".




https://www.gloria.tv/video/EDhZmgAcb7XW1xbNK3NQENpTG




"Wasze ulice nasze kamienice, a waszymi łbami będziemy trotuary...

mowa_nienawiści25 lis 2015
 
Dziś od rana odebrałem kilkanaście telefonów od zwyrodniałej właścicielki kamienicy przy ul.Lutosławskiego 9 w Warszawie Izabeli Wierzbickiej-Kaltenblumenberg.

Jej ogry (synkowie) grożą mi (przy czym groźby te wzbudziły we mnie uzasadnione obawy że zostaną spełnione) że mnie załatwią (ratunku Żydy mnie bijo).
Jeśli chcesz wynająć tam mieszkanie za 3800 zł na miesiąc 50m.2 dzwoń do Kaltenblumenberg 603 657 789.

Jadę do niej zapukam, zapytam która godzina.

(Udostępniamy)
Właśnie wróciłem z Żoliborza gdzie nagrywałem materiał o tym co Żydówka robi z Polakami po odzyskaniu kamienicy.Proszę obejrzyjcie to od dechy do dechy...
Ogłoszenie-Dam Pracę.
Poszukuję 8 osób do pracy na dwie zmiany po 4 osoby.
Trzeba będzie we czterech przez 8 godzin pukać do Żydówki i pytać która godzina w Warszawie przy ul.Lutosławskiego 9m.11
Umowa o pracę 20zł/h"




https://wpolityce.pl/polityka/381613-porazajace-zeznania-lokatorki-przed-komisja-weryfikacyjna-wlasciciele-kamienicy-masakrowali-sasiada-wlekli-go-po-betonie-zabierali-emeryture




"Porażające zeznania lokatorki przed Komisją weryfikacyjną! „Właściciele kamienicy masakrowali sąsiada, wlekli go po betonie, zabierali emeryturę”

































































Brak komentarzy:

Prześlij komentarz